Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

понеделник, 15 август 2011 г.

Всяко чудо за три дни

Стара легенда разказва как едно село на племето Суфи било нападнато и завладяно от група войни. Царят на победителите свикал вождовете на племето Суфи и им казал, че ако не му отговорят какво е това, което може "да го развесели когато е тъжен и да го натъжи, когато е весел", на сутринта ще погуби цялото село. Селяните запалили голям огън и цяла нощ най-мъдрите мъже и жени в племето търсели отговор на въпроса на Вожда: Кое може да развесели човека, когато е тъжен и да го натъжи, когато е весел? най-сетне слънцето изгряло и царят дошъл в селото. Той се приближил до мъдреците и попитал:
- Изпълнихте ли желанието ми?  
Тогава един от мъдреците бръкнал в една кесия и подарил на вожда златен пръстен. Вождът се зачудил. 
- Не ми трябва злато! - възкликнал той. - Как може този пръстен да ме развесели, когато съм тъжен и да ме натъжи, когато съм весел? 
Тогава царят се вгледал пак в пръстена и прочел гравирани думите "Всяко чудо за три дни." 
Така е и във вашия живот. Когато всичко върви гладко, насладете се на тези ценни моменти, и знайте, че с времето те ще останат само далечен спомен. А когато нощта е най-черна и никъде не виждате изход, помнете, че нищо в материалния свят не е вечно. По този начин ще се научите да приемате еднакво и добрите и лошите моменти и ще разберете, че всички уроци на живота допринасят за вашето духовно израстване. Когато осъзнаете това, ще станете като прославения светец.
Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар