Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 7 септември 2011 г.

Слушайте себе си

Живеем в свят, който непрекъснато се променя. Старите норми и ограничения не важат днес. Можете да разчитате само на един източник на информация и напътствие – божествения глас в самите вас.  На пророк Илия се дало да се качи на върха на планината, за да говори с Бог. Kогато стигнал там, той открил, че Божието присъствие не е нито в земетресението, нито във вятъра, нито в огъня, а в "тихичкия гласец". И за вас важи същото. Ако само притихнете и се заслушате, ще чуете вътрешния глас.  Ако се вслушвате за първи път, е възможно да чуете противоречиви гласове - гласовете на вашето възпитание от миналото. Как да ги различите от гласа на Висшето Аз? 

Изходът е да действате както ви се казва и да наблюдавате резултатите. Ако гласът, който сте послушали е наистина вашата интуиция, ще почувствате прилив на сила и жизненост. Най-неочаквано пред вас ще се отворят нови врати и възможности. Всичките ви постъпки ще бъдат споходени от дълбок вътрешен мир. Ако обаче, сте послушали неистинския глас, ще преживеете объркване вместо яснота, застой вместо развитие, изтощение вместо жизненост. Това е моментът, когато трябва да се вслушате отново в себе си. Всеки сам знае кое е най-добро за него. Слушайте себе си. Няма по-добър съветник.
Твърдения
1. Аз съм добър проводник на Божията сила. 
2. Винаги съм настроен да чувам Божествения глас в мен. 
3. Слушам себе си и постъпвам според чутото. 
4. Действам по интуиция и целият ми живот следва Божествения ред. 
5. Когато следвам вътрешния си глас, Вселената ми дава грижи и подкрепа. 
Дъглас Блох

Още интересно за вас:
Изживейте чувствата си
Чудото на прошката
Според вярата ви


Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар