Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 21 септември 2011 г.

Другият


Един човек се сетил за стар приятел, който все се опитвал да преуспее в живота, но напразно. "Трябва да му дам малко пари", казва си той. Същата вечер обаче научава, че приятелят му бил забогатял и върнал всичките си дългове, натрупвани с години.
Отиват в един бар, където често се отбивали, и приятелят му почерпва всички присъстващи. Когато го питат как се е замогнал, той им отговаря, че само допреди няколко дни в него е живеел Другият.
- Кой е Другият? - питат го.
- Другият е оня, който са ме учили да бъда, но който аз не съм. Другият вярва, че човек е длъжен да прекара целия си живот с мисълта как да спести пари, за да не умре от глад когато остарее. Непрекъснато мисли, непрекъснато прави планове и открива, че е жив едва когато му остават броени дни на земята. Но вече е твърде късно.
- А ти кой си?
- Аз съм този, който би могъл да бъде всеки от нас, стига да послуша сърцето си: човек, който се възхищава от тайнството на живота, който вярва в чудеса, който изпитва радост и въоудошевление от това, което върши. Другият обаче се страхуваше да не би да се разочарова и не ми позволяваше да действам.
- А не се ли боиш от страданието? - питат го хората от бара.
- Знам, че има поражения. И никoй не може да ги избегне. Затова е по-добре да изгубиш няколко битки, воювайки за мечтите си, от колкото да бъдеш победен, без да знаеш за какво се бориш..
- Нима е толкова просто?
- Да. Когато го осъзнах, се събудих с решението да бъда такъв, какъвто винаги съм искал. Другият остана там, в стаята ми, но повече не го пуснах да влезе в мен, въпреки че на няколко пъти се опита да ме изплаши с това колко е рисковано да не мислиш за бъдещето. И от мига когато изхвърлих Другият от живота си, с мен започнаха да се случват чудеса.

Пауло Куелю

Още интересно за вас:
Притча за водопровода
Безплатно е само сиренето, което е в капана
Добри идеи и вдъхновение


Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik

Няма коментари:

Публикуване на коментар