Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

събота, 14 януари 2012 г.

Това, в което вярваме, става истина за нас.

Какъвто и да е проблемът, той се поражда от начина на мислене, а начинът на мислене може да се промени!
Ако изведнъж ви сполети финансов провал, тогава на някакво ниво вие може ви считате, че не заслужавате да изпитате удобството да имате пари или вярвате в проблемите и заемите. Или, ако вярвате, че хубавите неща не са трайни, смятате ли, че животът иска да ви хване натясно? А може би, както често чувам да се говори, си мислите: „Аз просто не мога да бъда победител." Ако имате затруднения с другия пол, може ви вярвате, че „Никой не ме обича" или „Не съм привлекателен". Може ви се опасявате, че другият ще доминира над вас, както е било при майка ви, или пък си мислите: „Хората само ме нараняват."Ако имате проблеми със здравето, може ви си мислите: „Нашето семейство е предразположено към болести." или че сте жертва на метеорологичните условия. А може да е: „Роден съм, за да страдам", или: „Така вървят нещата."
А може ви вярвате в нещо друго и въобще не го осъзнавате. Повечето хора просто виждат външните прояви и смятат, че те са неизбежни. И докато някой не ви покаже връзката между външните преживявания и скритите мисли, вие си оставате жертва на живота.

ПРОБЛЕМ
УБЕЖДЕНИЕ
финансов провал
Не заслужавам да имам пари.
липса на приятели
Никой не ме обича
проблеми с работата
Не съм достатъчно способен
вечно угаждане на другите
Никога не става така, както аз искам
Всички проблеми, с които се борим и които се мъчим да избегнем, може да усещаме като истински и да изглеждат истински. Но колкото и да е труден проблемът ни, той е просто проява или последица от някоя форма на мислене у нас самите. - Луиз Хей

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар