Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

събота, 19 април 2014 г.

21 клишета, които повтаряме

Мисленето определя действията. И все повече хората се подчиняват на тези клишета и забравят да подчиняват живота на своите желания.
Когато човек мисли и казва глупави неща, той рано или късно ще направи някоя глупост. Словото има магическа сила и не бива да си правим шеги с него.
Ето клишетата, които най-често прилагаме в живота си и с които само оправдаваме действието или бездействието си:
„Търпението е добродетел“, което ще рече: Не бързам да направя каквото и да е…
„Аз просто искам да се чувствам удобно” -  Животът с мен ще бъде дълъг и нещастен.
Щастието не се купува с пари” – Аз съм разорен и се опитвам да открия смисъл в това.
„Важно е пътуването, а не дестинацията“ – Нямам представа къде отивам!
„Нямам време” е… Моят повод за извинение.
„Аз изживявам мечтата си” – Сравнявам се с тези, които имат по-малко.
„Ще го направя, когато стигна до него” – Съкрушен съм и мисля, че няма да смогна.
„Това е невъзможно” – Отказах се преди дори да опитам.
„Времето лекува” – Писна ми да слушам за проблемите ти!
„Не можем да правим това” – Използвам благоразумие, когато ми е удобно.
„Нужни са пари, за да направиш пари” – Липсва ми смелост, така че перча като разорен.
„Петък – ден на майстора” или „Слава Богу, че е петък!” – Пропилях цялата седмица…
„Нямам търпение да дойдат почивните дни” – Аз съм непродуктивен и не мога да понасям работата си…
„Мразя понеделниците”  - Идея си нямам какво ще правя тази седмица!
Аз съм просто човек!” – Аз съм ходещ билборд за издънки!
„Ще бъда щастлив, когато…” -  Не съм щастлив и никога няма да бъда…
„Аз съм твърде стар (твърде млад)” -  Аз мисля само за себе си.
„Това е то, такъв е животът” – Твърде много играя на Candy Crush.
„Това не е моя работа” – Аз съм последовател, а не лидер.
„Аз съм любовник, а не боец” – Няма да се боря нито за мен, нито за теб, нито за нас.
„Опитвам се…” – На път съм да се откажа…
Достатъчно често сме подминавали подобни празни приказки, които не водят до нищо добро и само удължават самозалъгването и проблемите на тези, които ги изричат.
Пазете този списък близо до себе си, така че да можете бързо да разкодирате какво в действителност означава казаното. Ако откривате, че вие самите изричате подобни общоразпространени, фалшиви и ненужни фрази, тогава изберете да превключите на друг начин на мислене. Защото, каквото мислите или казвате, показва и създава вашия успех… или ви държи далеч от него.
Източник: http://pik.bg/
Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik







Няма коментари:

Публикуване на коментар