Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

четвъртък, 15 май 2014 г.

Благодаря!

Знаете ли, че консултациите са удоволствие за мен и хората, които ми се доверяват са моята награда и признание. 


Има една група клиенти, които са много ценни за мен - това са хората, които вземат решение да ползват услугите ми без да съм им препоръчана от други мои клиенти. Тоест, на тях не са им нужни уверения и суперлативи от трети и пети лица, а предприемат тази стъпка, следвайки интуицията си, защото са почувствали, че съм "техния човек". 

Няма да казвам, че е смешно да се следи за коментари и отзиви из пространството (нагледала и начела съм се на нагласени доволни "клиенти"). 

Така че, едно голямо БЛАГОДАРЯ, на всички които ми се доверяват, следвайки душата си! Там е всичко истинско!


Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik




Няма коментари:

Публикуване на коментар