Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 10 юни 2015 г.

Останете си нетърпеливи

Винаги съм си мислела, че хората, които умеят да не бързат, са голяма работа. И си казвах: "брей, колко са търпеливи", що и аз не мога така.

Ама те не били търпеливи, най ми били страхливи!

Не предприемат нищо, защото се страхуват! Чакат другия човек или ситуацията да са готови, да узреят или каквото там му се вика на това времето да си свърши работата.

Когато човек е готов, може да го спечелиш за всичко. Когато не е готов, това е предизвикателство! А предизвикателството плаши страхливците!

Та затова като ми кажат: "ама каква си нетърпелива", приемам това като комплимент!

И дето Стив Джобс рекъл: "останете си гладни", аз пък ви ричам: "остаете си нетърпеливи"!

Нали така или?

Още интересно за вас:
Бъдещи и настоящи величия да не четат

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333 

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik



Няма коментари:

Публикуване на коментар