Удоволствие е за мен, че статиите ми са разбирани от осъзнати и мислещи хора. Благодаря ви!

вторник, 25 август 2015 г.

Благодаря!

"Скромен подарък за жената, която ми показа другата половина на света. Тази, която ми помогна да прогледна в мрака, всъщност оказа се, че не съм си измила прозорците на светогледа. Жената с главно Ж. Всъщност не е трудно да обичаш и да си обичан, всичко зависи от избора. Благодаря ти, Кали."
Кое може да ме развълнува истински? Да отваря душата ми и да се чувствам пълноценна? Благодарността на хората, с които работя! А всичко друго, е между другото.
В моменти, като този, знам какво осмисля живота ми! И затова имам сили да продължа!


Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333 
Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар