Удоволствие е за мен, че статиите ми са разбирани от осъзнати и мислещи хора. Благодаря ви!

събота, 9 януари 2016 г.

Няма толкова ракия

Както е известно всички много ме обичат и имам нЕколко оферти за моментално съвместно съжителство, ама не от този, с който да съжителствам, а от мои и негови общи приятели. Ще ви разкажа само едната случка, която мен много ме забавлява. Та едни мои приятели, са толкова загрижени, че чак са ми уредили и един другар, който казват те, е много изгодна партия за мен. Аз другаря го познавам, засичали сме се на маса, ама той няма индикации и постъпки да се сближава с мен, поне пред мен. Та неговите братовчедки и мои приятелки започват да ни сватосват. Разказвам нещата, така както се случват с мен, него как го обработват, не мога да знам.
smile emoticМине се мине, тъй като сме си седнали и се черпим, темата се завърта около техния братовчед и как може да му стана една жена и как ще ми е добре. Аз обаче не примирам по идеята изобщо да съм нечия жена и си обръщам внимание повече на масата, отколкото на техните приказки. 
Мине се не мине и пак същото, и като не могат да излязат на глава с мен, щото аз нали съм известна, че съм неразбрана, те включват тежката артилерия. Първо ми казват - хайде де, вземете се, къща има момчето. Оказва се, че и от къщи не се впечатлявам - не мина номера. После споменаха някакви суми, дето имал, с колко нули не запомних, ама аз пак нехая. После викат - хайде знаеш ли какъв матрак има за не знам си колко пари, какъв хубав бил (матрака), не ме питайте откъде знаят, сигур са полягвали на него. И туй не ме впечатли - казвам ви, хич не съм разбрана булка. Тез изгодни неща, като не ме примамиха, се опита следното - хайде де, знаеш ли как ще си допаднете на ракийката. Е, тук вече се заслушах! Аз откога си търся другар, дето да ми издържа на пиенето. Веднага ми щръкнаха ушите и моменталически проявих интерес! Почти се видях как сме си поседнали двамата вечер и как си се черпим, и почти щях да хвана пътя за у тях и да му пристана. Имало и още плюсове обаче, казват ми те - той правел много хубава ракия. Леле, как се влюбих в тоз човек, ама какъв добър човек, си рекох, какво се мотам още, та не хуквам да го вземам? Обаче нали да се държа на положение, щото съм една стабилна другарка и не се давам тъй лесно, рекох и отсякох: като ми донесе нЕколкостотин литра ракия и ще стане работата!

Значи да ви кажа, минаха вече няколко месеца, а аз ракия в такива количества, не видЕх. Сега седя и се чудя - сигурно много поисках (нали си обичам изобилието), абе да дава тука сто кила ракия и да се вземаме, че да свършва тая мъка!

Още интересно за вас: 
smile emoticon

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333 

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар