Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

вторник, 25 октомври 2011 г.

Новолуние в Скорпион

Луната е мястото, където жънем каквото сме засели. Ако знаем какво искаме ние знаем и какво да засеем. В момента на новолуние за всеки месец ние имаме възможността да видим точната дата и време както и знакът, в който нашите желания се сбъдват.
Предупреждаваме, че желанията не се сбъдват в пълен капацитет в рамките на един лунен цикъл – 29,5 денонощия. Тъй като вече сме засели семената на желанията, те ще поникнат в следващите месеци. Най-силният момент да напишете своите желания, е в рамките на първите 8 часа от всяко Новолуние.

Как да стане това:
- напишете вашия списък с желания до 8 часа от точния момент на новолунието, когато това ви е възможно
-пишете вашите желания на ръка всеки месец, като се разделя всяко желание от другите /номериране/-не пишете повече от десет желания за всеки от мощните дни - пишете повече от едно желание за всеки мощен ден-поставяйте дата и съхранявайте списъка с желанията си-желанията се пишат с червен химикал и се държат /или носят/ близо до нас

Ангелите кръжат близо до земята през тези периоди и ако се вслушвате в интуицията си на този ден, ще ви дойдат идеите, които наистина ще ви направят щастливи. Новолунието е наистина един необикновен ден!Вселената иска вие да бъдете щастливи. Ако едно желание не се сбъдва, продължавайте да го повтаряте или обърнете внимание каква неочаквана облага идва на негово място.Не можете да правите пожелания, които засягат поведението или самоопределението на друг. Опитът показва, че това просто не работи. Така че не си хабете желанията за други хора, а обърнете внимание на своите желания спрямо тях.

Какво да си пожелаем, когато има НОВОЛУНИЕ в СКОРПИОН: 
МОЩ, ПРОМЯНА, ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА КРИЗИ, СЕБЕУСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, СЕКС/ДУШЕВНИ ПАРТНЬОРИ, ФИНАНСОВИ ПАРТНЬОРСТВА, ИЗБЯГВАНЕ НА СХВАТКИ 

СКОРПИОН управлява СИЛАТА, включваща: ТАЙНИТЕ, СЪЗНАВАНЕ, НУЖДИТЕ И ПОДБУДИТЕ НА ДРУГИТЕ, ПОЛИТИКА, ПСИХОЛОГИЯ, ОБАЯНИЕ

Примерни желания за усилване на личната сила:
"Желая да мога лесно да пазя тайни."
"Желая да мога ясно да осъзная истинските нужди на тези, които са значими за мен.""Желая да мога лесно да работя с политици в моята работа по начин, който е благотворен за мен и за другите"
"Желая да ми хрумват правилните идеи, свързани с взаимното разбирателство в моите взаимотношениял."
"Желая да мога да използвам силата си конструктивно."
"Желая да има много обаяние в моите връзки."
"Желая лесно да привлека, разпозная и започна работа с правилния за мен човек, който да улесни моето психическо изцеление."

СКОРПИОН управлява ТРАНСЦЕДЕНТНОСТТА,
включваща:ТРАНСФОРМАЦИЯТА, ЕЛИМИНИРАНЕ НА СТАРИЯ "БАГАЖ", ПРОМЯНА, ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ, ОПРОЩЕНИЕ

Примерни желания за насърчаване на промяната:
"Желая да се осъществи положителна трансформация в областта на........"
"Желая лесно да се освободя от "стария багаж", свързан с...../моето детство/всички предишни връзки/"
"Желая да мога уверено да приема промяната в областта на ....."
"Желая да ми е лесно да възстановя връзката си с ....., до постигане на взаимна подкрепа, разбиране и уважение.
"Желая уверено да мога да приема промяната в областта на....."
"Желаяда ми е лесно да прощавам по начин, който ми дава сила.""Желая да мога да придобия сила, като престана да обвинявам другите за моето положение."
"Желая да навлезе положителна промяна във връзката ми с ......"

СКОРПИОН управлява КРИЗИТЕ,
включващи:ПОЕМАНЕ НА РИСКОВЕ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА ВЛАСТ, НАТРАПЧИВИ ИМПУЛСИ, ОБСЕБВАНИЯ, НАПРЕГНАТИ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ, ЖИВОТ НА РЪБА

Примерни желания за намаляване на стреса по време на кризи:
"Желая да мога да реагирам на кризите с ясно, компетентно мислене и действие.""Желая навикът ми постоянно да създавам напрежение и кризи в живота си, напълно да ме напусне."
"Желая навикът ми да влизам в бедствени ситуации напълно да ме напусне."
"Желая да мога да поемам този конструктивен риск, който да ми даде ново усещане за сила."
"Желая да мога да изявявам своята напрегнатост по начини, които не застрашават другите."
"Желая да мога да забелязвам напрежението на другите, без да го поемам лично.""Желая моята/моите ...../обсебеност/натрапчив импулс/  по отношение на ..... напълно да ме напусне."
"Желая да мога да обменям енергийна мощ с другите по начин, който е благотворен и удовлетворяващ за мен."

СКОРПИОН управлява СЕБЕУСЪВЪРШЕНСТВАНЕТО,
включващо:ДОБРОТО СРЕЩУ ЗЛОТО, СИЛА, САМОДИСЦИПЛИНА, АНГАЖИРАНОСТ, ДЪЛБОЧИНА НА ХАРАКТЕРА

Примерни желания за поощряване на себеусъвършенстването:
"Желая да мога да избера доброто пред злото:висшият път на почтеността, който е най-добрият за мен във всяка област от живота ми."
"Желая да мога лесно да се изпълня със сила и да извърша промените в живота си, които напълно в мой интерес."
"Желая да мога да проявявам самодисциплина в областта на ........
"Желая да извърша себеусъвършенстването си, като преодолея..... /пушене/ пиене/ преяждане и т.нт./"
"Желая да мога да приема собствената си емоционална дълбочина."
"Желаяда се ангажирам напълно, за да постигна успех в....."
"Желая страха ми от ангажираност лесно да се разсее."

СКОРПИОН управлява ОБВЪРЗВАНЕТО,
включващо:СЕКС, ВСЕПОГЛЪЩАНЕ, ДУШЕВНИ ПАРТНЬОРИ, ДЪЛБОКИ ЕМОЦИОНАЛНИ ВРЪЗКИ, ВЗАИМНО УТВЪРЖДАВАНЕ

Примерни желания за култивиране на положително обвързване:
"Желая да направя сексуалността във връзката ми с....... по-страстна, улесняваща създаването на по-силна връзка между нас.""Желая да мога да ценя тези хора в моя живот, които са важни за мен, и да им давам пълната си подкрепа.""Желая склонността да бъда погълнат от другите, лесно да се разсее.""Желая да привлека, разпозная и преживея щастлива душевна връзка с партньор."
"Желая да мога да кажа правилните думи на ....., които да създадат ситуация на взаимно разбирателство и подкрепа."
"Желая яснота и мъдрост, които да ми покажат правилната посока за създаване на щастлива душевна връзка с партньор."
"Желая да мога да се разбирам с ......, изграждайки своята любов и връзка всеки ден по начин, който е благотворен за нас като индивиди."
"Желая да мога лесно да кажа правилните думи на ............., което да създаде атмосфера на дълбока емоционална привързаност."

СКОРПИОН управлява ФИНАНСОВИТЕ ПАРТНЬОРСТВА,  включващи:

ЗАЕМИ, ДАНЪЦИ, ДЪЛГОВЕ, СТИПЕНДИИ / ДАРЕНИЯ, ЗАВЕЩАНИЯ И НАСЛЕДСТВА, ДОГОВОРИ И БИЗНЕС

Примерни желания
"Желая да мога да кандидатствам и получа заем, който е в мой най-добър интерес."
"В моите финансови преговори с..... искам да се почувствам напълно уверен по положителен начин."
"Желая склонността ми да протакам приключването на моите данъчни задължения лесно да ме напусне.""Желая да могада предприемам тези действия, които директно да ме освободят от данъци."
"Желая да мога да използвам цялата си сиал и мощ, за да се оттърва от задълженията по кредитните ми карти по удовлетворяващ начин."
"При унаследяването на ....., искам да мога да кажа подходящите думи на тези, на които е необходимо, че да се стигне до разрешаване на ситуацията по справедлив за всички участващи начин."
"Желая да мога да завърша собственото си завещание."
"Желая да ми хрумнат правилните идеи за това как да се свържа с.... и да ги накарам да ми върнат парите, които ми дължат."

СКОРПИОН също управлява ЗЛОУПОТРЕБАТА С ВЛАСТ, включваща:

ОТМЪЩЕНИЕ, РЕВНОСТ, ТЕЖКИ ПРИСЪДИ, РАЗРУШИТЕЛНИ ИМПУЛСИ, БОРБИ ЗА ВЛАСТ, ИЗОСТАВЯНЕ, ПОДОЗРЕНИЕ, ВИНА

Примерни желания, които помагат да се освободим от всякаква склонност към злоупотреба с влас и сила:
"Желая всяка склонност да се включа в борба за влст да ме напусне лесно."
"Желая страхът от изоставяне напълно да се разсее от мен."
"Желая цялата вина по отношение на ..... бързо и изцяло да ме напусне."
"Желая цялата ми ревност да изчезне напълно."
"Желая да ми е лесно да не съдя себе си и другите."
"Желая всички разрушителни импулси напълно да се махната от мен."
"Желая да мога да използвам силата си конструктивно във всички ситуации."

ПО ОТНОШЕНИЕ НА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЗДРАВЕТО, СКОРПИОН управлява: 

РЕКТУМ, ДЕБЕЛО ЧЕРВО, ПИКОЧЕН МЕХУР  И ОТДЕЛИТЕЛНИ ОРГАНИ, ПРЕДМЕНСТРУАЛЕН СИНДРОМ И МЕНСТУРАЦИЯСЕКСУАЛНИ ЖЕЛАНИЯ,ПОЛОВИ ОРГАНИ, /мъжки и женски/

Примерни желания за укрепване на доброто здраве в областите на тялото, специфично управлявани от СКОРПИОН: 
"Желая да постигна пълно изцеление в областта на....... / посочените области от тялото, управлявани от Скорпион/."
"Желая лесно да привлека, разпозная и започна работа с подходящите за мене лечители, което да възстанови .... за пълно здраве."
"Желая да привлека правилната информация, което да доведе до пълно премахване на склонността ми да....... /телесно страдание свързано с посочените органи, управлявани от Скорпион/."
"Желая да мога да предприема действията, които да доведат до успешното възстановяване на ....... / област от тялото, управлявана от Скорпион/, за пълно здраве и хармония." - Жан Спилър


Това са примерни желания за писане. Може да си изберете по едно или две от всяка област, които желаете да са истина за вас.

Ако сте запознати с този метод, си знаете какво да правите:) Аз си имам тетрадка, в която пиша желанията. Започвам с датата, написвам желанията и завършвам така: Нека това, или нещо още по-добро, да се случи за моето най-висше благо, както и за най-висшето благо на всички. 

Пазя тетрадката на място, което само аз знам и другия месец продължавам...Чела съм и съм чувала, че други пазят желанията до Пълнолуние и ги изгарят... ако желаете поразровете си и зачете едно друго по темата и изберете как да постъпите след това. 

Както при всичко и тук е важна вярата и убедеността в процеса! Винаги след време може да направите "преглед" на предишни желания и да установите напредъка при реализирането им:) 

На мен ми се случва да забравям какво съм "поръчвала" на Вселената и след време като прочета желания от преди време, мога да си обясня как са се случили нещата при мен, следствие от заявяването на желанията ми.
Успех, вяра и сбъдване на всички желания!


Още интересно за вас:




Няма коментари:

Публикуване на коментар