Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 23 ноември 2011 г.

Новолуние в Стрелец 13 декември 2012, 10:43 часа

Как да направим това:
- напишете вашия списък с желания до 8 часа от точния момент на новолунието, когато това ви е възможно
-пишете вашите желания на ръка всеки месец, като се разделя всяко желание от другите /номериране/
- поставяйте дата и съхранявайте списъка с желанията си-желанията се пишат с червен химикал и се държат /или носят/ близо до нас

Новолунието е наистина един необикновен ден! Вселената иска вие да бъдете щастливи. Ако едно желание не се сбъдва, продължавайте да го повтаряте или обърнете внимание каква неочаквана облага идва на негово място. Не можете да правите пожелания, които засягат поведението или самоопределението на друг. Опитът показва, че това просто не работи. Така че не си хабете желанията за други хора, а обърнете внимание на своите желания спрямо тях.

Какво да си пожелаем, когато Новолунието е в Стрелец?
Търсене на истината, Спокоен ум, Пътуване, свобода, приключение, Правни въпроси, Вяра, оптимизъм, Намиране на разрешение, Овладяване на склонността към прекаляване.

Примерни желания за подтикване на личната връзка с истината:
"Желая да мога да си спечеля помощта на Висшите сили, които да направляват живота ми."
"
Желая напълно да се изчисти връзката ми с моите доброжелателни духовни водачи."
"
Желая ясно да ми се покаже как да се моля по начин, който ме свързва направо с.../Бог; Висша сила/; моите Ангели/."
"
Желая да мога да посещавам място за богослужение или медитация минимум...пъти месечно."
"
Желая всичките ми страхове, свързани с това да бъда честен спрямо другите, лесно да ме напуснат."
"
Желая да мога да се изпълня със смелост в отстояването и теализирането на моите убеждения."
"
Желая да ми се удава да се моля/медитирам/чета духовни книги/ поне .... дни в седмицата, минимум.... минути всеки път."

Примерни желания за провокиране връзката със света на природата:
"Желая да мога да се вслушвам с уважение в моя интуитивен глас и да се доверявам на водачите да ме водят в правилната посока."
"
Желая да преживея радостта от духовната цялост."
"
Желая да поема по пътя, който моето интуитивно познание ми посочи като правилен."
"
Желая интуитивното ми чувство да стане по-силно и по-точно."
"
Желая да мога да изпитвам постоянно омиротворение на ума."

Примерни желания за подтикване към свобода:
"Желая да мога да предприема пътуване до.... на цена, която мога да си позволя."
"Желая да мога да предприемам редобно пътувания."
"
Желая да мога да изпитам свободата и радостта от живота."
"
Желая да имам повече приключения в живота си."
"
Желая да мога да гледам на живота като едно красиво приключение."
"
Желая да мога да се радвам на облагите, проитичащи от спонтанните ми взаимоотношения с другите."
"В ситуации, отнасящи се до...., искам да бъда изпълнен с оптимизъм и добри решения."
"
Желая да мога успешно да изследвам....."

Примерни желания за благоприятни взаимоотношения със закона:
"Желая да мога да се подчинявам на съвестта си, което да ме доведе до спокойствие на ума."
"
Желая да мога да действам изцяло върху провокиране на вътрешната същност."
"
Желая да мога да избера етичния път по отношение на ...."
"Желая да мога да направя правилният избор на адвокат, който да се заеме с моя случай и да го тласне в положителна посока, на цена, която мога да си позволя."
"Желая яснота в съдебните процедури относно...., позволявайки ми да действам за благоприятния изход."
"
Желая пълна яснота по отношение на съдебният процес за...., което да ми помогне да взема решения, които са напълно в мой интерес."

Примерни желания за оптимизъм:
"Желая да се държа по галантен начин с тези, които имат нужда от моята помощ."
"
Желая да мога да осъществявам приятелски взаимоотношения с хората."
"
Желая да се изпълвам с увереност по отношение на положителния изход от събитията."
"
Желая да знам, че има положителен изход от всяка ситуация."
"
Желая всички задръжки по отношение изживяването на радостта от щедростта, лесно да ме напуснат."
"
Желая да имам вярата, че имам на своя страна Висша сила във всяка област от моя живот."
"
Желая лесно да намеря късмета си, който да навлезе във всяка област на моя живот."

Примерни желания за насърчаване на образованието:
"Желая да мога успешно да се запиша в подходящия за мен колеж."
"
Желая да мога да гледам на живота от по-философска гледна точка."
"
Желая лесно да привлека, разпозная и да започна да чета тези текстове, които ми помагат да напредна по моя духовен път."
"
Желая да мога ясно да отграничапри своя избор на духовен учител/учение, което да издигне моята душа и да ми помогне да освободя духа си."
"
Желая лесно да привлека, разпозная и започн работа с подходящия за мен наставник, който ще ми помогне да науча...."
"
Желая да мога да търся активно отговорите на моята дилема...."
"
Желая да намеря разрешение на.... по недвусмислен и директен начин."

Примерни желания за елиминиране на себеразрушителната немарливост:
"Желая навикът ми да бъда груб лесно да ме напусне.""Желая навикът ми да поемам безразсъдни рискове в областта на..... напълно да се разсее.""Желая склонността да поемам по преките пътища, което води до грешки, лесно да ме напусне."
"
Желая цялата себеразрушителна небрежност в областта на .../пари, съпруг и т.н./ лесно да се махне от мен."
"
Желая цялото ми самодоволство напълно да ме напусне."
"
Желая склонността ми да "предполагам", без да съм проверил фактите, лесно да се разсее."
"
Желая склонността ми да прекалявам напълно да ме напусне."
"
Желая слепият оптимизъм, който подкопава живота ми, да ме напусне изцяло."

Примерни желания за укрепване на здравето в областите, управлявани от Стрелец:
"Желая да постигна пълно изцеление в областта на ..../изброените области от тялото, управлявани от Стрелец/."
"
Желая лесно да привлека, разпозная и започна работа с подходящите за мен лечители, които да възстановят моето пълно здраве в /областите на тялото изброени по-горе/."
"
Желая да привлека правилната информация, която да доведе до пълното изцеление на.../ всяко телесно страдание, свързано с областите, управлявани от Стрелец/."
"
Желая да мога да предприема действия, които да доведат до успешното възстановяване на моето здраве в областтта на... /областите на тялото, управлявани от Стрелец/ за пълно здраве и хармония."

Това са примерни желания за писане. Може да си изберете по едно или две от всяка област, които желаете да са истина за вас.
Ако сте запознати с този метод, си знаете какво да правите:) Аз си имам тетрадка, в която пиша желанията. Започвам с датата, написвам желанията и завършвам така: Нека това, или нещо още по-добро, да се случи за моето най-висше благо, както и за най-висшето благо на всички. 
Пазя тетрадката на място, което само аз знам и другия месец продължавам...
Както при всичко и тук е важна вярата и убедеността в процеса! Винаги след време може да направите "преглед" на предишни желания и да установите напредъка при реализирането им:) На мен ми се случва да забравям какво съм "поръчвала" на Вселената и след време като прочета желания от преди време, мога да си обясня как са се случили нещата при мен, следствие от заявяването на желанията ми.
Успех, вяра и сбъдване на всички желания!

Сподели с твоите приятели във Фейсбук.


Няма коментари:

Публикуване на коментар