Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

събота, 13 август 2011 г.

Любовта към себе си е магическа пръчица

Всеки ден става по-лесно да се погледна в очите в огледалото и да кажа: "Обичам те точно такъв/такава, какъвто/каквато си!" Живота ми се подобрява без аз да го оправям. Навремето бях човек, който оправяше всичко. Оправях отношенията си с хората. Оправях банковата си сметка. Оправях отношенията си с шефа, здравето си и творческите си способности. И тогава един ден открих едно вълшебство. Ако успея да обикна себе си, наистина да обикна всяка една частица от себе си, невероятни неща биха се случили в живота ми. Проблемите ми сякаш се стопиха във въздуха и не остана нищо за оправяне. Така че вниманието ми се съсредоточи от оправянето на проблемите към любовта към себе си и доверието във Вселената, която ми доставя всичко, което ми е необходимо и всичко, което желая.

Отнасям се към себе си като към човек, който е силно обичан. Всички събития идват и си отиват, но въпреки всичко, през цялото време любовта ми към мен е постоянна. Това не е суета или надменност. Суетните и надменни хора са изпълнени до голяма степен с омраза към себе си, прикривана с позата: "Аз съм нещо повече от теб." Любовта към себе си означава просто да цениш чудото, че съществуваш. Когато се обичам аз не мога да навредя на себе си или на някой друг. За мен, решението на проблема за световния мир е безусловната любов. Тя започва с приемане и любов към самите себе си. Вече никога не чакам да бъда съвършена, за да се обичам. Приемам се точно такава, каквато съм тук и сега.
Луиз Хей

Още интересно за вас:
Аз забелязвам какво става вътре в мен
Желая да се променя
Добри идеи и вдъхновение

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар