Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 12 декември 2012 г.

Животът - сценарист и режисьор

Замисляли сте се как се получава така, че има все повече и повече информация за духовното израстване, личностна промяна, психология, нови енергии и всичко там, което е актуално в момента и запълва ежедневните разговори на мнозина, а повечето хора са по-често объркани, отколкото да имат яснота и търсят и чакат нещо и някой да им поднесе всичко като с магическа пръчка.

Нали ако става само с четене, приказки и коментиране до сега всички ще сме богати, стройни и вечно млади и в някое друго измерение. Дори няма да споменавам, че приказките и коментарите се превърнаха в словесна демонстрация на кой колко знае и е чел, а е и излишно да казвам, че това си е хранене на егото.

Та какво искам да кажа? Усещам колко много хора се чувстват "изгубени" в информацията и как готовите отговори и общите рецепти по-скоро ги объркват повече. Получава се един порочен кръг, от който знаете ли как се излиза - като започнем да мислим самостоятелно и така откриваме това, което действа и работи за нас.

Усмихвам се на тези си мисли и продължавам напред, защото знам, че Вселената си знае си работата и винаги нарежда всичко в божествен и съвършен ред и то с такава лекота, защото от Животът по-добър сценарист и режисьор няма - но всеки е добре да се убеди сам в това и тогава ще спре да се мъчи за "Оскар" - а просто да живее и благодари, че има възможността да е тук, да прояви своята същност и изпълни мисията си.


Още интересно за вас:

- Консултации - инфо и същност
- Програма "Вътрешна хармония"
- Услуги и цени

Консултации и индивидуални сесии с Калина Митева се провеждат в София, със записване на 0884886163. 

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други държави и градове. 





3 коментара:

  1. Калина, нямаш си идея това в какъв синхронизъм е с мислите ми напоследък, особено тези дни.
    Точно затова и аз започнах да медитирам и да се вслушвам в собствените си съвети в спокойно състояние.. и да съм по-осъзната за всичко, което правя и наблюдавам.
    Също бях попаднала в клопката на прекалената информация- на 22 съм, а вече съм чела какви ли не неща за духовно пробуждане и т.н., докато накрая не ми писна.
    Знаеш ли какво осъзнах? Нещо, което не е тайна за никого, но не е достатъчно ментално да го знаеш. Трябва да го осъзнаеш с цялото си същество.
    А именно, че духовното израстване не може да се напъва чрез ума! Напъването даже не позволява на естествения ход на нещата да се развиват. Когато се напъвам и си поставям някакви духовни 'стратегии', усещам, че съществото ми още не е готово. А когато аз съм цялостно готова за нещо, умът ме следва.
    Поздрави и прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  2. В това, че все повече хора разговарят на подобни теми няма нищо лошо. Може би има и объркани хора, но никой не се е родил научен. Рано или късно те ще намерят своя път. И едва ли всички, които разговарят за духовно израстване и личностна промяна го правят, за да се издигнат в нечии очи или да погъделичкат егото си. Никой не знае цялата истина. Всеки държи в себе си само парченце от пъзела. Може би общувайки помежду си, обединявайки се, коментирайки, ще си помогнем да подредим правилно всички парченца.
    Аз харесвам вашия сайт и често в минути на отдих, чета статиите. Повечето от тях ми действат много позитивно. Сякаш са заредени с някаква положителна енергия, насочена към читателя. Може би усещам положително заредените слова на автора, а знаем, че словото има морфогенетични функции. Нормално е когато нещо ми хареса да го споделя с приятелите. Правя го с желание, те също да изпитат приятни емоции. А всеки ще разбере само толкова, колкото може, съобразно нивото на осъзнатост, което е достигнал.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за изказаното мнение и разбирането.

    ОтговорИзтриване