Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

събота, 16 юли 2011 г.

Изборът

Изборът е не само да знаем накъде да поемем, а да тръгнем и извървим пътя. Защото всеки, когато го запиташ може да посочи какво избира, но самият избор, е крачката, която правим сега. Намерение с последващо действие - това ни доближава до целта! 

В каквото вярваш, това и получаваш. Макар да знаеш, че нещо е предопределено, това означава ли да чакаш да дойде някой и да те поведе за ръка към това, което искаш или да си стоиш и да си казваш, че защо да опитвам, като звездите рекоха, че ме няма в списъка на преуспелите... Няма случайни неща, може да се разбира, че всеки човек, който срещаме в живота си, може да ни научи на нещо, че има какво да разберем за себе си от него, че по пътя ни точно от него имаме нужда, за да разберем и овладеем урок от живота. Това е, за който си задава такива въпроси :)  

За всеки е определено от всичко по много, но само, че повечето не си го позволяват, защото смятат, че не заслужават. Как мислят такива хора? Ето така: "Кой съм пък аз, че да успея! Откъде накъде точно на мен ще ми се случи нещо голямо! При мен нещата се получават трудно! Аз не съм късметлия!" С такова мислене - толкова! 

Като знаете това, какво мислене избирате да имате? На успял човек или?-
откъс от книгата "Да погледнем в себе си"


Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар