Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

вторник, 18 януари 2011 г.

Желание

Брат ми имаше личен празник  и ми беше на гости. В семейна среда  празнувахме подобаващо, както се казва - веселба и емоции. В такъв момент се чувствам прекрасно и  ненадейно ми хрумна да накарам всички да си пожелаят нещо. Така го почувствах, защото момента беше специален и вълшебен. А се научих да разпознавам вътрешният си глас по такива случайни мисли, минавайки съвсем бегло и нямащи нищо общо с темата на разговора и случая. Още недочакала съгласието на всички си взех тетрадката за утвърждения, препоръчвам ви да си имате такава, и ги "строих" да си измислят по едно желание и да го напишат. След като бях готови, прибрах тефтера и не отворихме повече тема за това. Празника приключи, ежедневието ни пое и  съм забравила за тази моя инициатива.

Една сутрин след няколко дни, докато си пишех в тетрадката се сетих и признавам си - загложди ме червейчето на любопитството и потърсих, за да видя кой какво е написал тогава. Погледа ми мина по диагонал  през желанията на другите, а точно на написаното от дъщеря ми все едно нещо ме накара  и се спрях. Писало милото ми дете, че иска телефон като на вуйчо си. Мигновено ми мина през главата - гледай сега какви неща! Детето си има хубав телефон, пак избиран от нея, но понеже видя от вуйчо си, за да не остане по - назад  и ето ти желание! С тази мисъл затворих тетрадката и забравих за прочетеното.

След около две седмици ми се случи да разбера за промоции за служителите в компанията, за която работех тогава. Позаинтересувах се, но понеже за момента нямах нужда, махнах с ръка - благодаря, няма да се възползвам... Точно в този момент вътрешният ми глас се обади отново. За секунда в съзнанието ми проблесна написаното желание на детето. Притихнах, позачудих се и отново се загледах в промоциите. Без даже да се изненадам видях, че точно този модел се предлага и мога да го поръчам. Без без каквито е да е за и против, веднага  заявих такъв апарат за и мен.

Всичко се случи бързо и след две седмици получих "желанието" на дъщеря ми. Какво да разказвам повече - изненадах я, еуфорията беше огромна, от вълнение не можа да спи през нощта. На сутринта още я държеше, даваше ми обещания да задържи високия успех и всякакви други неща, заради които си мислеше, че съм  направила подаръка.
Това ме направи много щастлива. Тогава ми хрумна, че и нашите желания се изпълняват така. Пожелаваш и изпращаш поръчката. Някъде някой чува какво си си пожелал - Вселената или аз, ако сте написали желанието си в моята тетрадка за утвърждения:), се случват нещата и поръчката е изпълнена. Необходимо е да поискаме и в отговор на чистата ни вяра Вселената изпълнява желанието! Искайте, поръчвайте и вярвайте, че заслужавате най-доброто! - из "ДА ПОГЛЕДНЕМ В СЕБЕ СИ", онлайн поръчка ТУК

Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik



Няма коментари:

Публикуване на коментар