Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

четвъртък, 17 март 2011 г.

Моите мисли

Питам се аз, дали е "случайно" това?                       
Питам се аз съществува ли Тя любовта?
Питам се аз, Господ майтап ли си прави със мен,
като ме хвърля от проблем във проблем?!

Във всъщност какво от това,
че се питам и питам, задавам
въпрос след въпрос...
и блъскам си главата с този
мислен крос. 

Мислите ми се преплитат,
лутат се напред назад,
но си мисля, че живея не напразно в
този свят.

Няма случайности на тази земя,
всичко се дава за нещо СЕГА.
Дали ще го вземеш, зависи от Теб,
но ти се дава в живота.
Реално изборът е Твой,
Господ само ти дава насока.

Господ е тука, в житейската степ,
надянал ти здраво "хомота" и те
тласка напред и напред
да изживееш ориста си в живота.

Може би, всичко е просто съдба,
не правиш Ти свойта пътека, а може
би просто така живее си някак Човека.

Не вярвам обаче, че нещо просто се
случва...
че нещо просто си става така,
че нищо няма цел и посока,
че просто живееш си някак живота...

Това е стихотворение без край!

Галина Нaчева - 03.09.2001г.

Други прочели това, са прочели още и:
Живот

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар