Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

вторник, 30 август 2011 г.

Давайте и ще ви се даде

Принципът за даването произлиза от следната истина: Вселената не е неизменно цяло, а вечно движещ се, динамичен поток от енергия. Когато безкористно давате от себе си, вие създавате временно неравновесие, което трябва да бъде поправено. Също като въздушните молекули, които нахлуват и изпълват вакуума, и Вселената се стреми да компенсира доброто, което сте дали. Често пъти, този поток ще ви се върне от съвсем неподозиран източник. Например, цял ден помагате на Ан да се пренесе в новата си къща. Шест месеца по-късно, когато вие на свой ред се местите, Ан може да не е на разположение да ви помогне, но се обажда Джеси и си предлага услугите. Година по-късно Джеси получава  необходимата помощ от Боб. Подобно ангелите по небесната стълба на Иаков и ние сме една взаимосвързана духовна верига, стигаща до висините. Съществуват много начини да дадете. Да дадете от времето, от парите, от таланта си, или от себе си. Има много хора, на които да дадете – вашето семейство, приятели или някой непознат представител на човешкия род. Няма значение как го правите, принципът е един и същ. Всеки път, когато дадете от себе си, Вселената на свой ред ви компенсира. Щом сложите на първо място не себе, а някой друг, за Вселената вие ставате номер едно. Колкото повече давате, толкова повече получавате. Опитайте се да се протегнете и да достигнете ръката на ближния си. Когато се изпълните с любов, ще се издигнете до ново състояние на радостно осъзнаване.
Твърдения 
1. Kолкото повече давам на другите, толкова повече ми дава Вселената. 
2. На този свят има достатъчно за всеки, включително и за мен. 
3. Божията любов в мен благославя всичко което съм, което давам и което получавам. 
4. Чашата ми е препълнена. Имам повече, отколкото ми е необходимо, затова го деля със света. 
5. Всеки даден на другите долар ми се връща умножен. 
Дъглас Блох

Още интересно за вас:
Чудото на прошката
Според вярата
Не се предавайте миг преди чудото да стане

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik



Няма коментари:

Публикуване на коментар