Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

петък, 8 февруари 2013 г.

Възможно и прекрасно

By Калина Митева
Преди години можех да си изкажа недоволството и възмущението от нещо, но щом някой човек ми харесваше и ми е симпатичен, ми беше трудно да го покажа, а дори ми беше по-лесно и да го скривам - така се чувствах защитена и осуетявах евентуално нараняване, ако съм се престрашила все пак да дам изява на чувствата си. А приятелите си ги обичам, но не можех да им го кажа с думи и при срещите прегръдките и целувките за здравей ми бяха... трудни.

Защото, когато не си чувствал любов като малък (това не значи, че не са ме обичали) е по-трудно да можеш да я проявиш като голям. По-трудно, но е възможно и прекрасно!

Сега вече си изказвам доброто отношение и любовта свободно, а  недоволство и възмущение липсват, защото нямат място при човек избрал за себе си живот с радост и обич в душата. 

Благодаря и на дъщеря ми, с която имаме прекрасни взаимоотношения родител-дете и все си мисля, че заслугата за това е повече нейна :-) 

Още интересно за вас:
Опитайте и прилагайте 
Споделено 
Вселената помага

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik



Няма коментари:

Публикуване на коментар