Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

петък, 4 януари 2013 г.

Опитайте и прилагайте

Калина Митева
Много често ме питат как се справям с трудните ситуации и как ги преживявам? И се очаква от мен да се "изявя" като многострадална мъченица, преминала през бури и урагани и преборила много лами и чудовища, като разказвам всевъзможни премеждия, изпълнени с всякакви подробности за това колко съм търпяла и как съм устояла и че всичко е една борба...

Да, ама не! Това, което ми помага много е... чувството за хумор. Умението да "видя" всичко и през такъв поглед. Опитайте и прилагайте! А оплакванията и жалванията влошават и отслабват жизнената енергия и "доставят" повече от същото, защото енергията следва вниманието.

Още интересно за вас:
Какви заявки изпращаме към Вселената 
Притча за кучето и пирона 
С лекота по пътя

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik




Няма коментари:

Публикуване на коментар