Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

неделя, 13 юли 2014 г.

Понякога, но вече не

Понякога не съм това, което съм заради многото трудности, с многото уроци и честата среща с черната нощ на душата. Изгубвам се, не виждам ясно пътеките и си казвам: сигурно разсърдих боговете, я да взема да понаведа малко глава (че често съм неудобна и като трън в з....а). 

Понякога не съм това, което съм и за да не дразня народа и да се потискат хората, които не приемат своята обикновеност и я изживяват със съпротива към необикновеността на други. 

Понякога не съм това, което съм и премълчавам способностите си и не се изтъквам поради същата причина - да не комплексирам другите, защото не всеки е звезда в собствените си очи. 

И колкото повече потискам уникалността си, за да се впиша в картинката и заради нечии комфорт - вървя срещу себе си и не се чувствам добре. 

Реших: спирам и до тук! Достатъчно се приравнявах с дадени хора, за да не се чувстват те малки, доста и помълчах, защото като заговоря, не че спират да ме харесват, но май спират да харесват себе си, а това не исках да им го причинявам...


Реших: Изживявам собствената си уникалност, а щом това пречи на някой - просто да смени канала, стената или социалната мрежа:)










Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0898876919. 

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik





Няма коментари:

Публикуване на коментар