Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

четвъртък, 27 ноември 2014 г.

Житейски проверки

Обичам всичко да се случва "Сега"! Сега да съм щастлива, а не някога, в едно бъдеще време, което не е гарантирано на никой. 

Да, обичам всичко да е "Сега"! Сега да живея, защото за мен всеки един ден е "Сега". Това обаче не ми пречи да виждам нещата в перспектива и да знам какво може да се случи. 

Това е разликата между моето "Сега" и планираното бъдеще на други, пълно с всичко друго, но лишено от радостта на "Сега". 

Какво искам да кажа. Забелязах, че доста хора, които са се справили с предизвикателства в живота си, сякаш започват да се величаят и да приемат, че щом са преодолели някакво събитие или нещастие, това ги издига над другите, дава им поглед отгоре и започват да си играят с хората, и да гледат с насмешка на всичко, различно от техните разбирания, борби и каузи. 

С моето "Сега", обаче знам, че това е измамно, краткотрайно и идва ден, в който "бум" и всичко, което си мислят, че са преодолели, им се стоварва отново за изпитание. Защо ли? Защото макар и справили се с нещастието си, това дава ли им право да се смятат за нещо повече от другите и да имат постигнатото за вечно? Не, не им дава! Всичко е преходно! Хубавото идва и отминава! Лошото също идва и отминава! Важно е между житейските проверки ние да се съхраним и да запазим душата и сърцето си чисти. 

Затова, когато се справим със собствените си демони, изпитания и страхове, нека не смятаме, че това ни прави по-велики от другите. Всеки има своите битки! Едни се борят с болести, други за живота на децата си, други за оцеляване, трети с трудности най-различни, четвърти се борят дори и със себе си, без да разгласяват това на целия свят... Нека не омаловажаваме чуждата болка и битка, само защото не е наша болка и битка Сега.


п.с. За тези, които забравят колко преходно е всичко и все планират да са щастливи в... бъдещето! А просто идва ден, в който няма "утре"...!










Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


2 коментара:

  1. Здравей,Калина!Често надниквам тук,но днешните ти размисли ме провокираха към коментиране..:))
    Аз съм от хората ,които живеят в настоящето ,но винаги си мечтая за още по-хубавото и добро имагинерно бъдеще....Обичам в трудни моменти да се нахъсвам с позитивизъм към това,което идва към мен,а аз от своя страна като че ли започвам с все сила да тичам срещу него с широко отворени ръце.А миналото ...,от миналото съхранявам само хубавото:))
    Аз се считам за реалист,здраво стъпил на земята ,обичащ приказките:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара и активността, Милена! Днешните ми размисли са по повод на тези, които обичат да казват "бъдещето е пред нас" и само толкова.

      Разбира се, че е добре да планираме, това което искаме да постигнем, като начертан план и цели за постигане, а това да сме добре и щастливи няма как да бъде планирано за някога, в бъдеще време.

      Да сме добре и щастливи можем "Сега", и когато сме щастливи "Сега", тогава сме и занапред.


      Изтриване