Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

неделя, 14 август 2011 г.

Нови мисловни модели

Според Луиз Хей - един от най-ярките водачи на движението "Нова епоха", чиито психологически модели за причините на болестите се използват широко и в алтернативната, и в официалната медицина, ние сами създаваме всички т.нар. "болести" в тялото си.

Тялото ни, като всичко останало в нашия живот, е огледало на нашите мисли и убеждения. Тялото винаги ни говори, необходимо е само да отделим време и да се вслушаме. Всяка клетка реагира на всяка наша мисъл, както и на всяка дума, която изричаме.
Болестите могат да бъдат победени чрез преодоляване на старите мисловни модели, а това е напълно в нашите възможности. Колкото и ужасно, колкото и трудно да изглежда положението, всеки може, ако пожелае, да извърши мисловната работа по освобождаването и опрощаването, всичко може да бъде излекувано.


Всяко нещо в живота възниква поради нужда от него. В противен случай то не би се появило. Симптомът е само външната проява. Трябва да влезем навътре, за да отстраним мисловната причина. Ето защо Волята и Дисциплината не дават резултати. Чрез тях водим битка единствено с външните прояви на проблема. Все едно че режем плевелите, вместо да ги изкореняваме.

Преди да започнете работа с утвържденията, с новите мисловни модели, трябва да поработите върху готовността да се променяте, да се освободите от потребността от цигарите, главоболието, наднорменото тегло или каквото е във вашия случай. Когато потребността изчезне, външната проява отпада от само себе си. Никое растение не може да съществува, ако коренът е отрязан.

Мисловните модели, причиняващи най-много болести в тялото, са Критичността, Гневът, Възмущението и Чувството за вина.

Критичността се изражда в артрит.
Гневът се превръща в неща, които кипват, изгарят и инфектират тялото.
Дълго задържаното възмущение се разлага и изяжда човека, превръщайки се в тумори и рак.
Чувството за вина търси наказание и води до болка.
Започнете работата с утвържденията, докато не е късно. Стигне ли се до скалпела на хирурга, ще трябва да се справяте и с паниката.
Използвайте предложените позитивни утвърждения или създайте свои собствени. Повтаряйте ги, пейте ги, танцувайте ги. Изживявайте ги с любов, защото те подкрепят вашата любов към самите себе си.
Каквото и да се случи, не го приемайте като агресия на другите или на съдбата. Ако има агресия, тя е единствено нашата агресия към самите себе си.

За да отстраните своя проблем:

1. Намерете умствената причина. Вижте дали това може да е вярно във вашия случай. Ако не е, седнете безмълвно и се запитайте: "Кои мисли биха могли да създадат това?"
2. Повторете си: "Желая да се освободя от нагласата, съществуваща в съзнанието ми, която е причинила това състояние."
3. Повторете новия мисловен модел колкото е необходимо.
4. Приемете, че процесът на лечение вече е започнал.


Очи: свободен съм. Свободно гледам напред, защото животът е вечен и е изпълнен с радост. Гледам с очи, изпълнени с любов. Никой никога не може да ме нарани.
Гърло: аз мога да се застъпвам за себе си. Изразявам се свободно. Аз притежавам творчески способности. Говоря с любов.
Бели дробове: дъхът на живота протича с лекота през мен.
Бронхит: мир. Никой не може да ме ядоса.
Астма: свободен съм, за да поема отговорността за своя живот.
Сърце: радост, любов, мир. С радост приемам живота.
Черен дроб: освобождавам се от всички, от което вече не се нуждая. Сега съзнанието ми е пречистено и представите ми са свежи, нови и жизнени.
Мозък: всичко в живота е промяна. Моите нагласи и модели за израстване са вечно нови.
Глава:
 мир, любов, радост, почивка. Отпускам се в жизнения поток и го оставям да протича с лекота през мен.
Уши: 
аз слушам Бога. Чувам радостите на живота. Аз съм част от живота. Слушам с любов.
Лице: акне: обичам и одобрявам себе си такъв, какъвто съм сега. Аз съм прекрасен.
Синуси: целият живот и аз сме едно. Никой не е способен да ме ядоса, освен когато аз допусна това. Мир, хармония. Отричам всякаква вяра в предразсъдъци.

Уста: аз съм решителен човек. Довеждам нещата докрай. Приветствам новите идеи и новите понятия.
Врат: аз съм гъвкав. Приветствам различните гледни точки.
Рамене: бурсит: освобождавам се от гнева по безвредни начини. Любовта освобождава и отпуска. Любовта е радостна и свободна. Всичко, което приемам е добро.
Ръце: с любов и лекота прилагам новите идеи.
Пръсти на ръцете: отпускам се, знаейки, че мъдростта на живота ще се погрижи за подробностите.
Стомах: с лекота усвоявам новите идеи. Аз съм в хармония с живота и нищо не може да ме ядоса. Спокоен съм.
Дебело черво: аз съм свободен. Освобождавам се от миналото си. Животът протича с лекота през мен.
Хемороиди: освобождавам цялото напрежение и всички товари. Живея в радостното настояще.
Полови органи: импотентност: сила. Позволявам на пълния потенциал на моята сексуалност да действа с лекота и радост. С любов и радост приемам своята сексуалност. Не съществува вина и наказание.
Коляно: опрощение, толерантност, състрадание. Придвижвам се напред без колебание.
Кожа: привличам вниманието по положителни начини. Необезпокояван съм. Никой не заплашва моята личност. Спокоен съм. Светът е безопасен и приятелски настроен. Освобождавам се от целия гняв и възмущение. Ще имам винаги това, от което се нуждая. Приемам това, което е добро за мен без чувство за вина. В хармония съм с всички мънички неща в живота.
Гръб: самият живот ме подкрепя. Имам вяра във Вселената. Свободно дарявам любовта и доверието си. Долната част: имам вяра във Вселената. Аз съм смел и независим.
Бъбреци: навсякъде търся единствено доброто. Винаги се извършват подходящи действия. Удовлетворен съм.
Пикочен мехур: освобождавам старото и приветствам новото.
Таз: вагинит: формите и начините могат да се променят, но любовта никога не свършва. Менструация: уравновесена съм при всички циклични промени. С любов благославям тялото си. Всички части на моето тяло са красиви.
Хълбок: радостно вървя напред, подкрепян и подпомаган от силата на живота. Вървя към това, което е по-добро за мен. Необезпокояван съм.
Артрит: любов. Опрощение. Оставям другите да бъдат това, което са, и съм свободен.
Жлези:
 намирам се в пълно равновесие. Организмът ми е в изправност. Обичам.
Ходила: държа на истината. С радост вървя напред. Притежавам духовна нагласа и светоглед.
Луиз Хей

Още интересно за вас:
Желая да се променя
Любовта към себе си е магическа пръчица
Заслужавам най-доброто в живота

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар