Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

събота, 3 септември 2011 г.

Обръщение

Давайте мнение и външен израз на вътрешните си чувства, след като сте се запитали и отговорили какво всъщност ви провокира? Добре е да си изясните това, защото не желая да ми заявявате вътрешните си противоречия, от които да научавам повече за вас и то от самите вас. 

Моля, не ме приемайте за даденост и не искайте да отговарям на ваши очаквания, които поставяте като изискване към мен. И блога и всичко, което пиша, е част от мен и това, че има нещо, което ви смущава бих казала, че е даже и добре, защото всички сме хора, различни и уникални и точно това е хубавото. 

Радвам се и оценявам активността ви, но това не ме задължава да "чета" мисли и да съм по-ниска от тревата, защото така сте решили, че искате да е... 

Също така вие имате свободна воля и бих била радостна да приемате всичко такова каквото е. Така получавам индикация от вас, че сте стъпили поне малко на пътеката към духовната ви същност, каквато е насоката на дейността ми. 

Благодаря за разбирането на всички, които четат и приемат твореца в мен безусловно!

P.S. Това е за хора, които се активират само, когато нещо не им е по волята. Съобщението е с най-добри чувства, защото ще звучи иначе, ако липсват такива. Много ми се иска да ме разберете правилно, но и да има разбрали криво - няма да се кахърим. :)

Още интересно за вас:
Изживейте чувствата си
Първо търсете Бога
Аз избирам в какъв свят да живея

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik






Няма коментари:

Публикуване на коментар