Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

вторник, 21 август 2012 г.

Бизнес басня за разликите между "знам" и "мога"

 Веднъж ученик попитал Учителя:
- Учителю, кажи ми какво да правя: отивам при клиент, разказвам му за стоката си, хваля я, а той ми казва, че не му е нужна.
 - А нужна ли му е наистина? – попитал Учителят.
 - Да, сигурен съм! Все пак става дума за нещо, от което всеки има нужда.
- Докажи ми, че е така, убеди ме!
И ученикът започнал да представя стоката си. Говорил дълго, но когато приключил, Учителят се напръщил и казал:
- Въпреки всичко което каза, не съм сигурен, че твоята стока ми трябва. Иди си и се подготви! После, ела пак и се опитай да ме убедиш.
Ученикът се прибрал вкъщи и се готвил старателно една седмица. Накрая пак отишъл при Учителя и поискал разрешение отново да му представи стоката си.
Този път говорил кратко, ясно и стегнато.
Учителят го изслушал и казал:
- Да, прав си, имам нужда от това и ще го купя. Но, кажи ми, кое според теб е най-важното, което разбра през тази седмица и което доведе до промяната?
- О, разбрах, че не бива да отивам при клиент, без да съм подготвен.
- Така е, но освен този урок, има още един. Какъв е той? – попитал пак Учителят.
- ???
- Колкото по-подготвен е човек, толкова по-малко говори!


Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik



Няма коментари:

Публикуване на коментар