Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

сряда, 17 юли 2013 г.

Про(до)зрения

By Калина Митева
Труден характер съм била! Разбира се, защото не позволявам да ме манипулират, защото не се "отварям" за чужди ограничения и програми и имам собствено мнение, резултат от поглед насочен отвътре навън и самостоятелно мислене.

Често съм и като трън в з....ка! Да, защото казвам нещата с истинските имена, а и с лицемерието не се познавам...

Така си улеснявам живота, чувствам се добре и съм наясно със себе си, което е по-важно от това да ме разбират другите!
 

Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik




Няма коментари:

Публикуване на коментар