Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

петък, 7 януари 2011 г.

За неразбирането...

"Веднъж през зимата Учителят и ученикът се разхождали по брега на реката.
- Учителю! Хората не се разбират един друг. Стараят се да общуват, четат книги, които разказват за разбирането, а се натъкват на невидима стена. Защо така? Невъзможно ли е да бъде научено това?
- Ела с мен, учителят тръгнал по леда към средата на реката.
- Погледни надолу. Виждаш ли нещо там?
- Не, как мога да видя нещо през леда?
- Там, под леда има цял свят невидим за теб. Разтопи леда и той ще стане вода, даваща живот на целия свят. Но ако излееш тук готова вода, тя ще замръзне и само ще укрепи царството на леда."

Някой е казал, че отричаме това, което не разбираме.
Така е... Разбирането е двустранен процес. Има значение дали отсрещната страна желае да "разтопи леда", защото всеки е свободен в мислите и думите си и евентуалното отричане  е въпрос за тези, които не разбират.
А какво всъщност не разбират?
Какво се крие зад думите – душевност, знания, различна степен на далновидност, нагласи.
Думите, които използвам не са засукани и стила ми на писане /и говорене/ е достъпен.
И какъв е извода - чуваме, слушаме, а вече и четем едва ли не избирателно.
По-скоро разбираме този и това, което ни е удобно и което си искаме.
Това установих аз, след като в живота ми се появиха  хора, които без да ме познават отблизо ме разбират прекрасно.
А знаете ли кое е най-хубаво?
При "разтопен лед"  разбират дори и мълчанието ми!

Още интересно за вас:
За мен
Да погледнем в себе си
Бъдещи и настоящи величия да не четат :)

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik

Няма коментари:

Публикуване на коментар